Najczęściej zadawane pytania


Czy posiadasz ofertę dla firm?

Z przyjemnością podejme się przygotowania oferty indywidualnej na prezenty dla firm oraz instytucji, na imprezy firmowe lub różnego rodzaju eventy, również prywatne. Szczegóły na stronie Twój Event lub pod adresem mailowym: kontakt@lisiapaka.pl.

Czy mogę zamienić produkt po złożeniu zamówienia?

Jeśli zamierzasz wprowadzić zmiany do zamówienia – skontaktuj się z nami jak najszybciej. Jeśli nie jest za późno (tzn. jeśli zamówienie nie został jeszcze skierowany do produkcji i wysyłki) – dopilnujemy, aby w Twoim zamówieniu znalazło się to czego potrzebujesz.

Gdzie jest moja paczka?

W mailu otrzymasz nr przesyłki oraz link śledzenia. Status paczki możesz również sprawdzić na stronie firmy kurierskiej.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie nie zostało opłacone – tak.

Jeśli zamówienie zostało opłacone, skontaktuj się z nami czym prędzej. Jeśli jednak Twoje zamówienie zostało skierowane do produkcji, nie będziesz mieć możliwości jego anulowania.

Czy mogę zwrócić zamówienie?

Przysługuję Ci prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Szczegóły w zakładce Zwroty i reklamacje oraz w Regulaminie.

Czy mogę zamówić personalizowane produkty na event?

Oczywiście, w celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.

Potrzebuję faktury VAT, gdzie mogę ją uzyskać?

Po złożeniu zamówienia fakturę VAT przesyłamy każdorazowo drogą mailową. Jeśli z jakiś powodów jej nie otrzymasz, prosimy o kontakt.

Jak długo trwa realizacja zamówienia? Z jakim wyprzedzeniem złożyć zamówienie?

Złożone przez Ciebie zamówienie realizujemy w ciągu maksymalnie 7 dni roboczych, najczęściej jednak staram się przygotować je do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 

Czy możliwa jest wysyłka zagranicę?

Niestety w tym momencie nie oferuje takiego rozwiązania, ale prawdopodobnie w przyszłości rozszerze wysyłkę na kraje europejskie 🙂